Enj0y Myself !
Wednesday 28 September 2011 ❖ 05:53 | 0 Comment [s]

hyeeee . ummmm , da lame ak x update bl0g ann ?
x sempatttt la ! cehhhh gitu ! fb sempattt pulakkk .
hahahahahahaha . mane aderrrr . hahahahahaha .
ummmmmmm . bl0g ak brubahhh tk ? hahhahahaha .
seb0kkk jer tayerrr . whatttt my title enj0y y0urself ?
0uhhh . mentang2 da abisss UPSR , s0 , enj0y arrrr ?
enj0y pekebende yerrrrrrrrr !!!!!!! kau thu tk . laebih baik jadik
daja 1 balikk la wei . sbbbb , kene blajarrr macm biaseeee ,
pastu , daja 6 kene kemassss bilik2 khasssss . ehhhhh !
macammm si0tttt arrrr ! pat0tttt yer enj0y ! ni ? ummm .
whateverrrr la . skrunggg ni ak tengah peningggg ngannn kekwnnn ak
ktt sk0laaaa . ummmm . why ? d0rggg smenjak ni asyik gad0 ajerrrsss !
pening ak tg0kkk . pape jer mesti namer ak terbabitttt ! nk thu .
bace dial0g kwn ak ngn budak daja 5 p0mpuannnnnn .
kwnnn aku : 0iiii !
daja 5 : tk der name ape kauuu panggil kiter 0ii ?
kwn ak : sukeati laaaa !
daja 5 : ehhhh . mcm sia* peragai k0rggg ni kannn ?
kawann aku : pikir gua g0yanggggg ?
daja 5 : what everrrrr !
kawan aku : nabila settle sikett budak ni !
aku : aku ? pehal pulakkkk / ak carikkk gad0 p0n tdakkk !
np0eee aku ? ehhhh . sia* laaaa ! puihhhhh !
hahahahahaha . tg0kkkk . mesti aderr namerrr ak .
ishhhhh , mase tuh . ak n the geng bawak f0nnnn .
sajerrrr jerrrr . b0sannnn . dengar lgu guner yearp0nnnn ,
skali , ckgu datanggg . kite 0rggg da tk0tttt , muke da pucattt .
hahahaha . skali ckgu ckp " TER0SKANLAH "
amb0iii ! baikkk gilerrrrr ! ckgu saper nk bawak f0n lg bes0kkkkk ?
sume tk nk angkattttt . pastu , ckgu ckp sume tk nk ni /
pasu , cikgu ckp abizzz kater nk dengarrrr lguuuu . !
sume angkattt tangannnn ! hahahahahahaha / wattt malu jekannnn .
ummmmmm . ak x nk gad0 withhh my b0yfriend n my BFF .
k la babaiiiiiiii . ngant0kkk sudaaaaaa . ummm .


Older Post | Newer Post

Welcome Note

Annyeonghaseyo Earth-lings! Welcome To My Blog! My name is Nur Nabila Natasya. Gone 14. Please be nice here and enjoy your stay! :D
More

Facebook
Twitter
Blogskins






Don't Forget To Leave Your FootPrint's Here . Thanks :')


AiNihaBiha
Nana Euphemia
Nana Euphemia
Nana Euphemia
Nana Euphemia



Template Designer: Aien
Editor: Nana Euphemia
Other: