Memangg x der perassan !
Sunday 9 October 2011 ❖ 23:00 | 0 Comment [s]

hell0 .
ummm , ak sabarr je tauu .
knape ?
tg0k tajukk mcm marah jer
MEMEY AR ,
why ? why ?
ummm , tdi . kan ader sukan kan ?
s0 , g lar pndang skali ujann ,
s0 , g klass .
n thennn .
kiter b0sannn giler .
cg ckp mcm ni katt kiter0rg
mcm penatt jer sume ni ,
b0sannn ehh ?
k larr . nk pegi manew2 , pegi lar .
s0 , ape lgi ,
ak b0sann kan ,
ak pegi klass pakwe aku * .
hehehehe .
dier p0n x blaja .
bab waktu tuh cg ader mesyuarat .
s0 ,
kite 0rang lepak ktt tangga la kan ?
umm , dd0k2 .
x alihh2 geng daja 5 pintar datang ,
0kee fine ,
bebual2 ,
tk alih2 ader budak p0mpuann ckp mcm ni kt aku

dier : akk , smalam adik g
kalam jamaie , pastuh , ader bdax ckp mcm ni
bdax tuhh !!! : sk0lah k0rgg ader name nabila ?
yg sengaw2 tu kann !

pehhhh ! mcm cibai laaa ,
wei , cube kalau kauu sengaw pasth
0rgg ng0l0k kau sengaw ?
marah tkk ?
dh memg allah takdirkan aku mcm tu kan ?
s0 whattt ?
pehhhh ! ngaku ja la ch0ii !
ak thu la sapa yg bdax kut0k aku ni
PERFECT !
x yahhh nk bajettt la wei
*GELI AKU !
eeeee ! ummm ,
ak tr0s senyapp ,
ak mcm nk nangis tpi aku kan penyabar !
s0 aku ckp .
biarlah ,
diri dier bkn dier diri akuh !
nk kut0k2 lakk ,
pastuh , tdi . aku b0sann
ak ms0k klas 5 pintarr
dd0k2 .
pegang kipas angry bird skali ,
panass glerr .
s0 , ak ckp mcm ni
asl klas ni panas ?
mesti byk d0sa !!
hahahaha .
syaefuddin ckp mane aderr !!
ntah2 kau yg byk d0sa .
si0tt . ggurauann an ?
ishhh ! blarr lar ,
hahahaha ,
main kejar2 ngn bdx2 imran ,
hehehxx .
n tdi kan ?
ika ngn syafiqah ms0k klas 5p tau ,
dalam tuh ader imran , syaefuddin nn haikal .
k0rgg thu kan ?
aku ni kan KEJAM ,
hahaha .
s0 , ak cpt2 tt0p pintu ,
dak2 p0mpuann dah tk0t .
s0 , aku lepas kan
ak ckp mcm ni !
eee ! dah tk suci !
dah kena ehemm2 ,
pastuh , sume puk0l akuh
hahahaha .
g00d gurlzz .
pastuh , imran tarik td0ng
akuhh . aku kejarr la kan /
pastuh . ika ckp n dax2
daja 5 . nk kena kan aku ngn syaefuddin .
biar imrann jeal0uss .
ummmm .
tk alih2 ader bdax ckp mcm ni
akk2 , imran pangill kelas
aku g lar kelas kann .
ak ms0k jer dlm tuh ader syaefuddin .
pstuh . d0rg sume kunci la pintu kan .
aku dah jerittt .
imran dengarr au .
dierr ckp ishh ! x baik larr
bkak ajer larhhh .
pastuh , sume ngalan imrann .
n then ,
d0rgg lpaskann
ak marah kt ika kann .
ika ckp ee nabila dah x suci .
imran ckpp
w0iiiiiii !!!!!!
dier mara giler .
sume senyapp .
hahahaha . pdnn muke .
weekkkk .
hahaha .
k la babai .
h0pe y0u happy . :)


Older Post | Newer Post

Welcome Note

Annyeonghaseyo Earth-lings! Welcome To My Blog! My name is Nur Nabila Natasya. Gone 14. Please be nice here and enjoy your stay! :D
More

Facebook
Twitter
Blogskins






Don't Forget To Leave Your FootPrint's Here . Thanks :')


AiNihaBiha
Nana Euphemia
Nana Euphemia
Nana Euphemia
Nana Euphemia



Template Designer: Aien
Editor: Nana Euphemia
Other: