Sakitt hati + eppy
Thursday 13 October 2011 ❖ 23:53 | 0 Comment [s]

wahhh !!
2 dalamm satu seyhh . hehexx .
ishhh .
jangann buatt lwak larr .
ummm ,
why y0u sakit hati ?
marah n eppy ?
#ceciterceciter ?
umm .
aku sakitt hati ngn kakak akuh .
ishhh .
aku nk tg0k tv seb0k jgk nk tg0k .
aku tgh mainn ladt0p time tu jgk lar !
heyy . sabarr je lahh .
ummm .
tentang eppy banyakk .
ader 2 k0wttt ,
satu , sbb eppy birthday mak aku
dah lepass . bestt !!
mkn KFC , beli kek besar puyerr !!
hehexx . sr0n0k sangtt .
tpi , time tu mak aku sedih sbb abg aku ngn kakak
akku gado dpnn mak aku .
haishh ,
tu masalah keluarga 0kay .
jgnn citer2 .
very baddd !
tpi , aku epyy jer
#well .
hahahxx .
ummm ,
n ari jadi aku p0n nk tiba !
jumaat minggu dpnn !
wahh !!
mama nk buatt kt umahhh .
:(
mak aku suw0h buatt kt sk0lahh .
n0ttt !
i d0nt like !
tknkk !!!!!!
x leh jemp0tt kwn2 yg lainnn .
very bad ,
tknklah mama .
0wg dah jemp0t kwn2 yg dri sk0la lain
aduhh , mama ni ,
it 0kay .
sabarrrr .
ummm , lai satu sbb
tdi pagi .
mule2 aku kena pegi bilik tayang .
tg0k citerr hantu .
*RASUK !
wahh !
serammmm niyhhh .
hehexxx .
aku ngn kwn 2 bkan yer tg0k .
lepakk kt blakangg .
yg sume dah jerit2 .tk0tt .
siannn yerr .
hahahaxx .
ummmmmm .
aku buatt silang kata ktt blkng .
sambil mkn2 .
ummm .
patuh ,
dengarr bunyi l0cengg je
aku tr0s la kan rehattt .
pastu , aku nmpk .
die pegangg k0takk pensil aku bg die !
saper /
im larr . aduhhh .
pastu ,
kwn aku ckp mcm ni kt die
kau ni cube lpass k0tak pensil dier tuh /
pastu dier ckp biar lahh .
kwn aku ckp berharga sangatt ker ?
dier ckp
memey arr !
hehex .
wahhh !!
bangga siakkk .
pastuh ,
smlamm ader sukann tahunan an ?
dier kann mas0k lumba lari ngn l0mpatt tinggi kan ?
dua2 die n0 . 1 !
wahhh !
hahaxx
hebatt !
aku kan rumah merah an ?
dier kan rumah biru .
tpi mase die lari aku ckp
lahh , "lagu im laju "
xpasl2 kena marah ngn budax n ckgu sbb sk0ng uma biru .
ummmm .
guaruuu !
hehehexx
k la babai .
nk g sk0lah petanggg .
dah 2 hari aku p0nteng .
dengarr larr bebelann cg asmahh !
hahaxx .


Older Post | Newer Post

Welcome Note

Annyeonghaseyo Earth-lings! Welcome To My Blog! My name is Nur Nabila Natasya. Gone 14. Please be nice here and enjoy your stay! :D
More

Facebook
Twitter
Blogskins






Don't Forget To Leave Your FootPrint's Here . Thanks :')


AiNihaBiha
Nana Euphemia
Nana Euphemia
Nana Euphemia
Nana Euphemia



Template Designer: Aien
Editor: Nana Euphemia
Other: