Yeahhh !
Tuesday 11 October 2011 ❖ 23:21 | 0 Comment [s]

hyewwwww .
aku nk citer ape ekhh ?
tj0k kiter aperr ?
yeahhh ?
nk thu tk ?
nk2 .
0kay2 ,
ummm . ari ni
aku x sk0lahhh petanggg !
yess !
eppy gurlzz .
waitttt !
why ?
aku kena g sk0lahh .
kene hiass khemah
aderr pertandigannn . wah2 !
f0r ?
es0kk lahh pembarisannnn ...
aku kann mas0kkk .
nk thu x kena pakai aper ?
pakai t0peng bungaaa .
ya allahh ! bur0kk gilerrr .
mestii malukannn ?
memey arr !!
mcm mane larr umah2 yg lainnn .
khemah kiter0rgg petangg ni kena hiass .
rumah biru ngn kuning je da hiass .
merah n ijauu .
ari ni .
watt pe nk cpt2 !
bkan yer ader pertandigann p0wnnn .
haiyee !
tpi kann .
rumahh biru
#cantikgilababengg !!
pehhhhhhh .
cantikkk si0tttt .
memgg larr d0rgg ader ckgu zabidin
kite ?
ckgu apiz tuhh
baik tk yahhhh .
x b0lehh harapp .
hahaxx .
ummmmmmm .
nk pakai bju aperr ?
aduhhh2 !
dah la ader pembarisannnn .
gawatttt !
farizah kalau kau bace ni n kalau kau jumpe aku
t0l0ng bwk tauu !
kau kann ader pinjaam seluarr senam akuh
aku nk ..
ak dah x der seluarr nk pakaii ,
aku kena marahh ajer ngn ckguu .
cpttttt tau pulangggg .
da lahhhh .
skrung aku tengah badm00d ngn sese0rgg ,.
yg bernama
ehemmmmmmmmmmm . hahaha .
babaiiii ~!!!


Older Post | Newer Post

Welcome Note

Annyeonghaseyo Earth-lings! Welcome To My Blog! My name is Nur Nabila Natasya. Gone 14. Please be nice here and enjoy your stay! :D
More

Facebook
Twitter
Blogskins






Don't Forget To Leave Your FootPrint's Here . Thanks :')


AiNihaBiha
Nana Euphemia
Nana Euphemia
Nana Euphemia
Nana Euphemia



Template Designer: Aien
Editor: Nana Euphemia
Other: