Hari Terbuka -.-
Friday 29 June 2012 ❖ 04:30 | 0 Comment [s]



Hii .
Dah dua minggu tak update blog . Rindu pulak kankan?
Heeeeeee xD Well , ada twitter takigt facebook , adaaaaa facebook
takigt blog . Lol ^^

Heeeeeee xF boring bukan sekarang ? Eh , sekolahhh korang
dah buat hari terbuka? Sekolah aku pagi tadi .
Fuh , penatt dohhhhhh -.- Btw , best sbb dpt jumpaa budak-budak belah pagi .
Hahahaha xD FTW kan?

 Senyum tak iklas sbb balik dari sekolah kena bebel dgn mak kitaaa :'3
 Fikir , cg tak complent mak pun tak complent . rupanyaaa , 
cg tak complent mak pulakk yg complent . Aduhaiii -.-
Stress wok -.-

Harharrrr :') Tapi harini aku happy sbb first time dia duduk sbelah aku .
Mase kt kantin . aku fikir g kantin takde diaaa .
rupanyaa dia pun ada . Dia dgn zamani -.-
Then , aku buat tak tau jeee lahh . Tetibaa aku tgh bebual ng kwn-kwn bincang psl
badminton lah apelah . facebook lahh . tetibaa dia duduk sbelah aku .
Gilaaa bukan ? Ya allah , rpt yg teramat sgt . First timee ah mcm tuh .
Whatthefuuuuuu -.-

Hahahahaha xF Jakun agaknyaa :p Heeeeeeee xF btw , seronok sgt harini .
^^ Lol ^^
Aku tgh stress sbb aku masuk pembarisan rumah hamid -.-
Ya allah ,  bagai ah cg nii . aku dgr custom diaa jeeeeee , dah rase nak
menjerit tau tak ?
Hari sukan Smk Sri Perhentian khamis minggu dpn ?
Korang bilaa lagi ? Mesti dah lepas kan kan ? Hmmmmmmmmmmm .

Boring nyaaaaaaaa -.- Apaa nak buat ni ?
Idea please ?
Nak tahu tak cg complent apa kt mak aku ?
cg ckp aku ni rajin cumaa asyik ketawa jee kt kelas .
Aku ni pendiam . Aku punyaaa band-band semuaa 4 n 3
band 6 akhir tahun baru buatt -.- Huh , stress lah form 1 nii .
Belum form 3 lagi . Lagi pengsan agaknyaa --'

Huh , aku dah taktau nak cetaa apaa . Mesti boring kan bace blog aku ?
Hahaha -.- Well . Apaa adaa ?
Okay lahh bai . Sebelum tuh nabilaa nak masukkan gmbr-gmbr nabila :'D
mase pagi tadi . Bergambar menghilangkan tension bukan ?
Kjap :')

Loading .........


Cak -.-'

|
|
|
V

-
-
-
-
-
-
-



Okay bai . Enjoy ;)


Older Post | Newer Post

Welcome Note

Annyeonghaseyo Earth-lings! Welcome To My Blog! My name is Nur Nabila Natasya. Gone 14. Please be nice here and enjoy your stay! :D
More

Facebook
Twitter
Blogskins






Don't Forget To Leave Your FootPrint's Here . Thanks :')


AiNihaBiha
Nana Euphemia
Nana Euphemia
Nana Euphemia
Nana Euphemia



Template Designer: Aien
Editor: Nana Euphemia
Other: