Tonight is Special ;)
Friday 1 June 2012 ❖ 09:53 | 0 Comment [s]

Hy everbody ;D Eh , knapaaa tajuk aku takpasal tonight is special ? Pelik k pelik ;3
Haihhhhhh , sebelum aku bercerita atau membebel baik aku ckp bendaaa yg penting
dulu . K aku nak nangis tgok SUPER SPONTAN . ZIZAN menang . K aku ngn
adik beradik dah cuak mukaaa nak tahu siapaa yg menang . aku ngn along undi
ZIZAN . iya dgn acap JOHAN . Hahahaha ~.~ Lwak lerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ;3
Happening sgt malam nii :) Hewhew , bosan kan ? Aku nak ceta tau bendaa niiiiiiii .
tapi aku asyik lupaaaaaaaa je ;) Well , busy lah katakan ;p Errrrrr, cer tgok gmbr zizan .


SWEET GILA KAN JOZAN? HAHAHA xD UNTUNGLAH ;3 INI MENGAJAR AKU ERTI PERSAHABATAN :)



Kdah tgok ? K aku melilih air mataa . Hahahaha xF kstop cetaa psl nii . sebelum tu aku nk
ceta psl choral speaking bm kat skolah ayer baloi . Hewhew ;p masa pagi-pagi tu iqmal
msj aku suruh bgn supaya takterlmbt , kang kenaa tinggal bas pulak . then , aku bangunlah .
skali aku smpai skola dye yg lmbt . Sakit pulak hati aku . Dah smpai sekola aku terus
marah-marah dye . Tak alih-alih dye cakp aku tak kejut dye . Eh , diaaa ni kang ! habes
yg diaaa kejut aku pagi-pagi butaaa knapaa? dye ckp saje jeee nak buat aku risau . memang 
keling ah kau ;3 K for uolls iqmal haqim ni takde pape pun ngn aku . Best friend tp mesra .Hahahahaha xD dye form 2 , smk ssp . belah pagi k ? Hoho ^^ ngumpat dye kejapppppp .then mase kat bas dye duduk sebelah aku . k dye sgt gedik pindah-pindah tmpt duduk .mcm nak bgi penyepak yg romantik je . Eh , hahahaha --' mase kat skolaaa ayer baloi dye nervous sgt . smpai dyeeee pinjam phone aku then pegang kuat-kuat . Lol ^^aku pun pegang hp dye bongkar mesj , gmbr , lagu . Hahahahaha xF aku tgh boring mase tu .aku mls nak ceta panjg . senang cetaa skola ssp takmenang , dpt saguhati jeeeeeee :)
kiraaa untung letewwwwww ;3 first ? Skola ayer baloi . main cilok ah uh . second ? Sdaha
third ? Yunos . k stop cetaa psl bendaaaaa yg takpatut dikaitkan . Hewhew , aku nak
Cetaaa psl hari jumaat sebelum cuti minggu lepas . Haih , knapaaa vangang sgt pilih hari
tu ? Ntah lerrrrrrrrr --' mase tu aku tgh jalan-jalan kat kntin . tetibeeee fitri mancis dtg
tmpt aku , Nabila Nasir . dye panggil aku . aku pun pandang lah . aku ckp kau nak apa man?
dye ckp adaaaa kiriman buat kau . Eh pelik gilaaaaa xD sapaaa lah salah hntr surat ni ?
Then aku bace . dye tulis mcm ni " SAYA KAWAN FITRI , NAK TAK COUPLE DGN
SAYA " Apaa kenaaaaa mengenaaa kwn fitri dan kau sapaaaaaaa ? Sumpah pelik gila !
Haihhhhhh , so aku cmpk jelaaa surat tu . Tak alih-alih surat tu ada kat atas mejaaa kelas aku .Ya Allah , ciptaan allah . Hahaha xD lol ^^ dah habes psl gurau . aku just terkejut . then , fitri dtg tmpt aku knapaa kau kejam sgt buang surat tu ? tu surat dari ALAN tau tak ? aku ckpmanalah aku tahu , kau baru ckp . dye tonjol kepala aku dye ckp tolong jgn sekarang jadibengap k? kwajaaaaaaaaaaaa ;3 Eh , kau sihat ke tak alan ? demam eh ? Then , nak sayang bagai dgn aku pehal ? Sekeleh nk mamfus ;p sorry . say no to jokeeeeeeeeeeeee . Eh ,hmmm, sakit hati gilaaa kot . hmmm,satu lagi , korg kenal Danial Haziq? k diaa sgt pelik ! mase uh dye chat ngn aku panggil sayaa awak bagai . Knapaaa dgn budak ssp niii? Gila eh ? haihhhhhhhhhh ;3 korg takde cuti g mane-mane ke ? aku ? cuti . tmpt paling indah dlm dunia ialah dkt rumah yg cantik lg menawan . bercuti jugak ;p Hahahaha xF aku nak ckp taniah kat kau dah buat relay bagai kat facebook . Uhukuhuk ! sebelum tu , bilaa kita nak jumpaaa doh ? hadiah kau ada pada aku ni . Hoishhhhhhhhhhhhhh --' bilaaa aku nk bagi ? Errrr, takkan busy teramat sgt kot ? Biase lahhhhhhhhh . Okay dah stop . aku mulaa nak carii gaduh , Maaf k maaf . taksengajaaaa pun . Harharrrrrr , k laaa baii . dah pukul 12 lebih dah . Time to Bed . Kbhai . 


Older Post | Newer Post

Welcome Note

Annyeonghaseyo Earth-lings! Welcome To My Blog! My name is Nur Nabila Natasya. Gone 14. Please be nice here and enjoy your stay! :D
More

Facebook
Twitter
Blogskins






Don't Forget To Leave Your FootPrint's Here . Thanks :')


AiNihaBiha
Nana Euphemia
Nana Euphemia
Nana Euphemia
Nana Euphemia



Template Designer: Aien
Editor: Nana Euphemia
Other: