Wondering Sky In My Life x")
Friday 12 April 2013 ❖ 05:54 | 0 Comment [s]

Hi peeps. How are you? Hihi. Lama angatt nabila tak update blog kan? Haha.
Ghindduuuu leteww. Hoho. I know i know. Malu? Euw, ngadanya. Hahaha.
Hmm, anyway, tgok link baru nabila. Hihi. Amazing right? No?! Fine. Lol.
Takdalah. Sebenarnya tukar link sebab dah lama sangat link tak tukar. Bosan dah.
Hahahaha. Bored kan? Okay fine. Nabila nak cerita serba sedikit tentang kisah
hidup nabila pada tahun ini. Dari bulan satu sampai bulan 4 ni :')

Ehh, i'm still alive okay? Dont judge me. Lol. Hmm, Nabila nak cerita. Selama 4
bulan hidup. Ehh? Ongokk nya -.- Selama 4 bulan, bermacam kejadian nabila kena

tempuhi. Sedih, suka, gembira, bahagia. Nak dikatakan beribu and berjuta perasaan lah.
tapi kebanyakkannya sedih lah. Sebab? Hmm 1, sebab nabila rasa dipinggirkan oleh orang
yang nabila sayang. Siapa? Hmm adalah. Its not important. Hmmm.

Then, nabila rasa kesepian. Hmm, tak tahu pula kenapa rasa sepi. Mungkin sebab
dia jauhkan diri dari nabila. Sejak nabila masuk 'RK' hari hari nabila rasa nabila
ni tak bermakna bagi semua orang.  Terasa macam gitu pun ada. Hmm, tak tahulah
kenapa. Nabila sayangkan dia. Tapi dia? Dalam diri dia nabila bukan sesiapa lagi.
Nabila just masa lalu dia. Stop dreaming nabila. Your dreaming never come truth.

Yaaa right. Dia dah benci nabila. Sebab? Sebab ramai yang sayang akan dia.
And sebab nabila unfriend dia maybe. Sebab apa unfriend dia? Sebab nabila still
love him. Sorry. Hmm, nabila tak boleh lupakan perasaan sayang kat dia. Nabila
nak lupakan dia. Maybe cara itu boleh. Nabila solat  5 waktu. berdoa pada allah
agar pemudahkan urusan nabila and tenangkan hati nabila.

Hari hari nabila doa benda yang sama. Agak agak ALLAH jemu tak? Hmm.
Hope tak. Allah maha mendengar. Mungkin suatu hari nanti ia termakbul doaku.
Amin :') Okay stop cerita pasal 'Dia' Orang kata " Buat apa ingat orang yang tak
pernah menghargai kau, yang selalu maki hamun kau, yang selalu cari kau ketika dia
susah, time senang? dia lupa kau '

Anyway bagi aku itu semua tak betul. Dia bukan mcm tu. Okay? Aku yakin.
Mungkin perasaan aku yang terlebih kat dia, padahal dia? Hmm, ntahlah.
Kelu lidah nak cakap. Hmm, memang sedih dia buat aku mcm ni. Tapi ini semua
ada sebabnya. Aku harap kau faham suatu hari nanti.

Okay stop cerita pasal dia. Now, nak cerita tentang sorg hamba allah yang
senang memaafkan kesilapan orang. Iaitu, hohoh -.- Adalah. Lol. Taknak
luahkan aib orang. Eceh -.- Booo. Hahahaha. Dia baik, dia handsome,
tapii ... dia suka mainkan perasaan perempuan. Hmm, kenapa? Tanyalah
dia kenapa. I dont know the reason -.-

Aku tak kisah kau nak mainkan aku, tapi jangan mainkan orang lain.
Orang yang dah terlanjur sayng dkt kau. Kalau kau tahu diri kau tu
dah berpunya kau kena lah jaga diri kau. Control diri kau supaya jarakkan diri
kau dgn Ex kau or perempuan lain. Kau tak fikir perasaan someone
yang sayang kau ke hah? Pernah tak kau rasa? Lantak mu ahh okay.

Yang aku sakit hati. Kau chat dgn kawan kelas aku. Iaitu 'Ex' kau.
ya allah, bermacam mcam rahsia kau aku dapat tahu. Hanya dari situ!
Kau ber sayang sayang lah. Hmm, apa ada dalam kepaala hotak kau hah?
Aku ada capture lagi chat tu. Nak aku post kat fb? Kat twitter? Kat blog aku?
Supaya orang tahu betapa rendahnya maruah kau -.- Hah?

Haa perempuan tu pun sama. Macam takda jantan lain je -.- Ex aku kan gilakan
kau , couple lah dgn dia. Dia tu lain dari yang lain. Kau kena tahu. Dia tu
setia. And kau takkan pernah menyesal punya bila kau terima dia. Kau nak
tahu tak kau ni seorang yang ' Hipokrit ' Tahu tak? Seumur hidup aku,
aku akan benci kau -.- Sebaik mana pun kau depan aku. Dibelakang aku
aku rasa kau mcm Lembu hitam. Tahu? Sama macam kehitamman hati kau tu.

Okay stop. Malas nak gaduh, sabar nabila. Relax :') Hmm. Okay. Sorry
sebab terkutuk kau. Aku teringin nak jujur semua ni depan kau, tapi hati aku
masih ada keputihannya. Untuk menjaga hati and perasaan kau sayang :') Sorry.
And now, aku dah bahagia. Aku dah kembali tersenyum sekian lama aku memendam
sakit hati, perasaan sedih dan sentiasa megalirkan air mata hanya kerana korg bertiga.

Aku nak mula kan hidup baru aku tanpa korang difikiran aku. Tolong jauhkan diri
korang dari aku ya. Dan tolong jangan sakitkan hati aku lagi. Mungkin perkataan
maaf masih boleh diterima. Tapi kalau KEMBALI untuk menjelma dihidup aku
mungkin tidak. Sorry. I hope you understand what i mean. Now, my life is wondering
in the sky. New life, new story. Assalamualaikum :')


Older Post | Newer Post

Welcome Note

Annyeonghaseyo Earth-lings! Welcome To My Blog! My name is Nur Nabila Natasya. Gone 14. Please be nice here and enjoy your stay! :D
More

Facebook
Twitter
Blogskins






Don't Forget To Leave Your FootPrint's Here . Thanks :')


AiNihaBiha
Nana Euphemia
Nana Euphemia
Nana Euphemia
Nana Euphemia



Template Designer: Aien
Editor: Nana Euphemia
Other: